Som vi tidligere har informert om har flere beboere hatt problemer med å bruke porttelefonen da navnelisten ved porten inneholder feil for svært mange leiligheter.
Styret har jobbet med å finne en bedre løsning på dette sammen med Aker Lås. Innenfor rammene av dagens anlegg.
For å forenkle bruken av anlegget og slippe jobben med å bytte ut navn når folk flytter inn og ut, har vi derfor fjernet navnene fra anlegget og gått over til å kun benytte ringenummer.
Det er laget et midletidig oppslag ved porten som gjøre at man basert på leilighetsnummer kan finne sitt ringenummer. Dette vil bli erstattet av et permanent skilt når vi har identifisert nummerne vi mangler.
På sikt vil vi vurdere å legge inn alle leilighetsnummerne i anlegget slik at man kan søke opp og ringe til disse også.
NB: Foreløpig er ikke porttelefonen ved de ulike oppgangen oppdatert.
Ta kontakt med Styret om du har tilbakemeldinger.
Her finnes oppslaget som er hengt opp ved porten:
Hvordan bruke anlegget