Oppdatering om fremdrift – bytte til Homenet

I løpet av uken har svært mange av husstandene i 29 A og B fått installert Homenet. Dette arbeidet har dessverre tatt lengre tid enn planlagt blant annet grunnet utfordringer med kablingen.

Det er svært viktig at alle i 29 som ikke har fått installert eller som har booket en tid med Homenet tar kontakt med Homenet for å få booket en tid. Dette gjøres enklest ved å ta kontakt med Bracom sin kundeservice: 67 80 00 01, e-post: kundeservice@bracom.no

Tider for 31 A-E er ikke sendt ut enda. Dette vil bli sendt ut tidlig i neste uke når Bracom har fått kartlagt når monteringen i de ulike oppgangene blir.

Når det sendes ut tider er det viktig at man aksepterer tiden man får tildelt. Dersom du ikke har anledning til å være hjemme kan du kontakte Styret for å levere nøkkel.

Styret følger opp arebeidet med Bracom og Homenet fra dag til dag for å sørge for at ingen blir sittende uten nett fra 1. oktober.

Oppdatert etter SMS utsendelse fra Bracom fredag ettermiddag.