Oppdatering bytte til Homenet – alle får tilbud om installasjon før helgen.

Viser til oppdatering som ble sendt ut pr SMS fra Bracom før helgen. Avtalen med Telenor avsluttes 1. oktober, og det er derfor viktig at alle beboere får installert Homenet før denne datoen, det vil si denne uken.

NB: Montørene er svenske og tar kontakt med deg fra et svenskt mobilnummer når de skal inn til deg. Husk å ta telefonen når de ringer.

  • Alle beboere i 31 A og B har fått SMS med tidspunkt i dag og i morgen. Ta kontakt med Bracom Kundeservice dersom du ikke har mottatt denne meldingen.
  • Alle beboere i 31 D og E har blitt kontaktet pr telefon for å avtale tid for installasjon før helgen. Ta kontakt med Bracom kundeservice om det ikke er avtalt montering for din leilighet,
  • Alle beboere i 31 B vil bli kontaktet pr telefon i morgen for å avtale tid for installasjon før helgen.
  • Dersom du ikke har anledning til å være hjemme på den oppsatte tiden må du enten ta kontakt med Bracom for å avtale en ny, eller ta kontakt med styret@bentsebrugata.no for å levere nøkkel.
  • Dersom du bør i 29 A og B og ikke har gjort avtale med Brecom om installasjon så må du kontakte deres kundeservice for å avtale tid for installasjon.

Ved spm. Kontakt styret@bentsebrugata.no

Bracom sin kundeservice: 67 80 00 01, e-post: kundeservice@bracom.no

Gammelt utstyr skal sendes tilbake til Telenor. Alle mottok i august et brev med fraktetiketter som skal benyttes til dette. Om du ikke har mottatt denne eller om du har spm om retur så ta kontakt med Telenor kundeservice.

Oppdatert tirsdag ettermiddag